Image

Facebook Reklamları İle Hedef Kitlenize Ulaşın

Sosyal Medya Reklamları İle Hedef Kitlenize Ulaşın

Dijital dünyada en etkili reklam modellerinden bir tanesi Facebook reklamlarıdır (Facebook reklam modellerini inceleyiniz). Google Adwords reklamlarından temel farkı; sadece ürün veya hizmetlerinizi arayan kişilere değil, aynı zamanda arama potansiyeli olan kişilere ulaşmanızdır.

Google Adwords reklamlarınız, hedeflediğiniz arama terimlerinde listelenerek sitenize ziyaretçi veya müşteri çekmenizi sağlar. Facebook reklamları ise, yapacağınız ileri düzey daraltmalar ile potansiyel müşterilerinize sizin ulaşmanızı sağlar.

Eğer Google Adwords tarafında hedeflediğiniz anahtar kelimelerde %100 gösterim sağlıyorsanız ve dijital pazarlama için bütçeniz artıyorsa, yeni müşteri kazanmak ve markanızı hedef kitlenize duyurmak için en etkili yöntemlerden bir tanesi hiç kuşkusuz Facebook reklamlarıdır.

Facebook Reklam Modelleri

Facebook reklam modelleri; Gönderinizi öne çıkarma, Sayfanızın tanıtımını yapma, İnsanları internet sitenize çekme, İnternet sitenizdeki dönüşümleri arttırma,

Uygulamanızın yüklenmesini sağlama, Uygulamanızdaki etkileşimi artırma, Etkinliğinize katılımı artırma, İnsanların teklifinizi almasını sağlama ve Video görüntüleri elde etme olarak toplam dokuz grupta toplanmıştır.

Gönderinizi Öne Çıkarma

Bu yöntem Facebook sayfanızda yayınladığınız bir haberi sadece sayfanızı beğenenlere değil, daha geniş kitlelere ulaştırmanızı sağlar. Ayrıca, sayfa gönderilerinizin toplam sayfa takipçilerinizin ortalama %10’una eriştiğini unutmayın. Kalan %90’ına erişmek için de bu yöntem kullanılmaktadır.

Sayfanızın Tanıtımını Yapma

Sayfanıza yeni takipçi kazandırmak için kullanılan yöntemdir. Bu yöntem sayesinde sayfanızın beğenen sayısı artar ve sayfa gönderileriniz daha geniş kitlelere erişir.

İnsanları İnternet Sitenize Çekme

En çok kullanılan yöntemlerden bir tanesidir. Yapacağınız ileri düzey hedefleme yöntemleri ile potansiyel müşterilerinize ulaşabilir ve sitenizi ziyaret etmelerini sağlayabilirsiniz.

İnternet Sitenizdeki Dönüşümü Artırma

İnsanları haber bülteninize abone olmak gibi belirli bir işlemi gerçekleştirmeleri için internet sitenize yönlendirmenizi sağlar. Sonuçlarınızı ölçmek için bir dönüşüm kodu kullanmak gerekir. Kod entegrasyonu gerektiren bu işlem, yazılımsal açıdan bir işlem gerektirdiğinden çok fazla tercih edilmemektedir.

Uygulama Yüklemeleri

İnsanları uygulamanızı satın alabilecekleri (veya ücretsiz indirebilecekleri) uygulama mağazasına yönlendirmenizi sağlar.

Uygulamanızdaki Etkileşimi Artırma

Bu yöntem Facebook veya mobil uygulamanızı daha fazla kişinin kullanmasını sağlar.

Etkinliğinize Katılımı Artırma

Facebook sayfanızda oluşturduğunuz bir etkinliğin (konser, açılış organizasyonu, vb) katılım sayısını artırmak için yapılan reklam modelidir.

İnsanların Teklifinizi Almasını Sağlama

Facebook kullanıcılarının mağazanıza gelerek faydalanabilecekleri indirimlerin veya diğer fırsatların tanıtımını yapmanızı sağlar.

Video Görüntüleri Elde Etme

Bu yöntem markanızın bilinirliğini artırmak için perde arkası çekimlerini, ürün lansmanlarını veya müşteri hikayelerini gösteren videoların tanıtımını yapmanızı sağlar.



CPC, CPM ve Sabit Satın Alma Yaparken Doğru Karar Verme Teknikleri

CPC, CPM ve Sabit Satın Alma Yaparken Doğru Karar Verme Teknikleri

CPM mi, CPC mi, sabit satın alma mı yapmalıyım? Online projenize optimize bir trafik sağlamak ve başarılı olmak istiyorsanız bu sorunun cevabına karar veriyor olmanız gereklidir.Öncelikle bu terimler…

Online Medya Satın Alma Stratejileri

Online Medya Satın Alma Stratejileri

Dijital bir projeniz var. Bir web sitesi, e-ticaret sitesi, ürün kampanyası, lansman kampanyası veya data toplamak için yapılan bir online proje (Online Medya Satın Alma Stratejileri). Projenizin başarısını…

Facebook Reklamları İle Hedef Kitlenize Ulaşın

Facebook Reklamları İle Hedef Kitlenize Ulaşın

Sosyal Medya Reklamları İle Hedef Kitlenize UlaşınDijital dünyada en etkili reklam modellerinden bir tanesi Facebook reklamlarıdır (Facebook reklam modellerini inceleyiniz). Google Adwords reklamlarından…

E-Ticarette Dönüşüm Oranını Arttırmanın Sırları

E-Ticarette Dönüşüm Oranını Arttırmanın Sırları

E-Ticarette Dönüşüm Arttırmanın SırlarıDoğru istatistikler gösteriyor ki, bir müşteri e-ticaret sitenize beşinci gelişinden sonra alışveriş yapıyor. Web sitenize beş kez ve daha fazla kez gelmiş ve hatta…

Sosyal Medyada Ölçümleme ve Geliştirme

Sosyal Medyada Ölçümleme ve Geliştirme

Konvansiyonel pazarlamanın aksine, online pazarlamanın ölçülebilir olması, belki de online’ın en büyük avantajlarından bir tanesi sosyal medya 'dır. Bu avantajı sosyal medyada da kullanmak artık bir zorunluluk.…

Arama Motoru Reklamcılığında Anahtar Kelime Optimizasyonu

Arama Motoru Reklamcılığında Anahtar Kelime Optimizasyonu

Arama motoru reklamcılığında anahtar kelime belirlerken dikkat edilmesi gereken en önemli unsur verimliliktir (arama motoru reklamcılığı). En çok tıklanan değil, size en çok geridönüş (conversion) getiren…

Recommendation Engine Teknolojileri

Recommendation Engine Teknolojileri

E-ticaret rekabetin gittikçe arttığı, rakiplerin ve seçeneklerin çoğaldığı bir sektör haline geldi. Bir ürün almak isteyen kullanıcının karşısında onlarca seçenek olduğu bir dönemdeyiz nedir bu Recommendation…

Affiliate Marketing’te Reklam Verenlerin Dikkat Etmesi Gerekenler

Affiliate Marketing’te Reklam Verenlerin Dikkat Etmesi Gerekenler

Affiliate marketing, kazan – kazan modeli ile internet pazarlamasındaki en gözde araçlardan biri olarak karşımıza çıkıyor. Aynı zamanda internette performans pazarlama yöntemleri arasında olan affiliate…

Güncel İnternet Kullanımı Verileri ve Markaların Bilmesi Gerekenler

Güncel İnternet Kullanımı Verileri ve Markaların Bilmesi Gerekenler

Steve Jobs’un dediği gibi; "Nitelik, nicelikten daha önemlidir." İnternet kullanımının amaçları ve niteliği gün geçtikçe değişiyor, gelişiyor. Giyilebilir dijital teknolojiler, yapay zeka, sanal gerçeklik,…

Arama Motoru Reklamcılığında Anahtar Kelime Optimizasyonu

Arama Motoru Reklamcılığında Anahtar Kelime Optimizasyonu

Arama motoru reklamcılığında anahtar kelime belirlerken dikkat edilmesi gereken en önemli unsur verimliliktir (arama motoru reklamcılığı). En çok tıklanan değil, size en çok geridönüş (conversion) getiren…