Skip links

Discovery’den Demand Gen’e

Discovery'den Demand Gen'e

Google’ın yakın zamanda yaptığı bir güncellemede, Discovery reklam kampanyalarından Demand Gen’e doğru bir kayma olduğu ve bunun pazarlamacılar için umut verici sonuçlar doğuracağı açıklandı. Bu sizin için ne anlama geliyor? Çok kanallı reklamverenler düşünülerek tasarlanan bu geçiş, kitleleri yakalaması ve tam da en önemli anda harekete geçirmesi garanti olan görsel açıdan etkileyici reklam öğeleri sunuyor.

Google'ın Ezber Bozan Talep Yaratma Güncellemesi: Pazarlamacıların Bilmesi Gerekenler

Bu Demand Gen güncellemesi, YouTube, Shorts, Discover ve Gmail gibi eğlence odaklı platformlarda dönüşümleri artırmaya, site ziyaretlerini artırmaya ve kullanıcı etkileşimini teşvik etmeye yöneliktir. Pazarlamacıları yeni reklam biçimleri, geliştirilmiş kitle hedefleme seçenekleri ve iyileştirilmiş reklam önizlemeleri ile donatarak reklamcılık çalışmalarını daha üst seviyelere taşıyor.

Ekim 2023’te, aktif Discovery reklam kampanyaları, geçmiş veriler korunurken sorunsuz bir geçiş vaat eden Demand Gen’e yükseltmeler için uygunluk kazanacak. 2024’ün başlarına doğru, kalan tüm Discovery kampanyaları için otomatik geçişler gerçekleşecek ve talebi canlandırmak için tasarlanmış yapay zeka destekli özelliklerle reklamcılık ortamı geliştirilecek. Bu kademeli yaklaşım, reklamverenlerin Demand Gen kampanyalarına aşamalı olarak uyum sağlamasına ve tam potansiyelinden yararlanmasına olanak tanıyor.

Demand Gen ile Yükselin: Reklamcılığın Geleceği

Bir Google/Ipsos anketine göre, her 3 tüketiciden 1’i, başlangıçta alışveriş yapmamış olsalar bile, Discover ve Gmail gibi Google beslemeleri aracılığıyla alışveriş yaptıklarını iddia ediyor. Ayrıca, Z kuşağı kullanıcılarının %86’sı YouTube’un ilgilendikleri yeni ürünleri keşfetmelerindeki rolünü kabul ediyor. 

 

Discovery reklamlarının yerini almaya hazırlanan Demand Gen kampanyaları, bu trendlerden yararlanmak üzere tasarlandı. Bu güncelleme, tek bir kampanyanın kısa biçimli videolar, karuseller, portreler ve daha fazlasını içermesine olanak tanırken kullanıcı etkileşimi için yeni fırsatlar sunuyor. Dönüşüm oranlarında %50 artış ve potansiyel müşteri başına maliyette (CPL) %33 azalma gibi çok sayıda dinamik özellik sunan Demand Gen kampanyaları, çevrimiçi varlıklarını genişletmek ve satışları artırmak isteyen reklamverenler için umut verici bir yol. Bu değişim, işletmelerin çok kanallı pazarlama başarısına ulaşmasına yardımcı olmayı amaçlayan sürekli değişen dijital pazarlama ortamıyla uyumludur.

 

  • Get yourself comfortable.
  • Manage your workspace and organize your desk.
  • Adjust the work/life balance.
  • Keep In touch with your co-workers.
Bu web sitesi, web deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanmaktadır.
Home
Account
Cart
Search