Skip links

Google Yeni Politikası

Google Yeni Politikası

Sınırlı Reklam Sunma  adlı bir politika oluştu. Bu politika hem dolandırıcılık riskini azaltacak hem de kafa karıştırıcı ve yanıltıcı reklamları önlemeye yardımcı olacak. Bu politika doğrultusunda, daha az aşina olduğumuz reklamverenler için reklamvereni tanıma dönemi uygulamaya başlanacaktır. Bu dönemde söz konusu reklamverenlerin reklamları için gösterimler sınırlı olabilir. Başlangıç olarak bu politika, reklam kampanyalarıyla belirli markaları hedefleyen reklamverenler için geçerli olacaktır. Örneğin, bir reklamveren ile reklamında atıfta bulunduğu marka arasındaki ilişkinin belirsiz olduğu durumlarda bu politikayı uygulanacaktır. Kullanıcıların özellikle de bu tür reklamlarla etkileşime geçerken karşılarında kim olduğunu net bir şekilde anlamalarını sağlamak isteniliyor.

Reklam Verenlere Yol Gösterecek ve Reklam Verenlerin Kullanıcı Güvenini Kazanmalarına Yardımcı Olacak Yeni Politika

Bu politika, yeni ve iyi niyetli reklamverenlerin, kampanyalarıyla tam erişim elde etmeden önce kullanıcıların güvenini kazandıklarından emin olmamızı sağlayacak. Politika ayrıca, kötü niyetli kullanıcıların erişimini kısıtlamaya yardımcı olan ek bir araç görevi de görecek. Bu politikadan önemli ölçüde etkilenen reklamverenlere ise konu hakkında bilgi verilecek ve uygun bir reklamveren olmalarını sağlayacak yönergeler önerilecektir. Her yeni yaklaşımda olduğu gibi, önce küçük bir grupla başlayıp uygulama kapsamını kademeli olarak genişleteceğiz.

Ayrıca reklamverenlere, net reklamlar oluşturmak için kampanyalarında uygulayabilecekleri basit ipuçları sunulacaktır. Örneğin, özellikle de internette yaygın olarak tanınmayan bir markayı temsil eden reklamverenlere, alan adlarını reklam başlığına sabitlemeyi önerilebilir.

Bir kullanıcının, bir sonraki seyahati için rezervasyon yapmak istediğini ve en sevdiği havayolu şirketinin San Francisco’ya giden uçuşlarını aradığını varsayalım. Yeni yaklaşıma  göre, bu aramayı yapan kullanıcı çoğunlukla; ilgili havayolu şirketi, rakip havayolu şirketleri ve bölgedeki oteller gibi reklamverenlerin ve politikaya uygunluk ile şeffaflık konusunda iyi bir geçmişe sahip diğer reklamverenlerin reklamlarını görecektir. Bu tür bir iyi davranış kaydı bulunmayan reklamverenler, platformumuzda başarılı bir geçmişe sahip olana kadar bu politika kapsamında gösterimlerinin sınırlandırılmasıyla karşı karşıya kalabilir. Kullanıcılara alakalı ve yararlı reklamlarla etkileşim kurma olanağı sunmak amacı ile  paralel olarak bu yeni politika, kullanıcıların kanıtlanmış başarı geçmişi olmayan reklam verenlerden yanıltıcı veya kafa karıştırıcı reklamlar görme olasılığını azalacaktır. 

  • Get yourself comfortable.
  • Manage your workspace and organize your desk.
  • Adjust the work/life balance.
  • Keep In touch with your co-workers.
Bu web sitesi, web deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanmaktadır.
Home
Account
Cart
Search